Kolejne zmiany w USA

W USA właśnie G. wprowadziło update algorytmu, który ma uderzyć w strony zawierające dokładne słowo kluczowe w domenie, mam pewne obawy jak to wejdzie do PL, bo my akurat takową domenę mamy. Niby miał uderzyć w USA w 0.6% stron tylko, ale podobno coś znowu jak zwykle nie wyszło. Ehh, robią już cyrk z tego Internetu, wprowadzili wytyczne, których sami nie są wstanie przestrzegać i je łamią w swoich serwisach. To nie ma nic wspólnego z walką ze ze śmieciami w wynikach. Przypuszczam, że ich polityka ma zmierzać do tego, żeby każdy webmaster musiał korzystać z ich reklamy, a jak kiedyś do tego dojdzie to będzie to strasznie drogie, bo cena za klik zależy od konkurencyjności. Wszystko to się dzieje kosztem jakości wyników wyszukiwania, o którą rzekomo walczą.

Z tego co widzę, mamy też nieco linków kiepskich, które ktoś tam kiedyś dodawał, to znaczy ja nie twierdzę, że to złe metody były, bo do niedawna to coś co było ok i było dobrą metodą, teraz już jest uznawane za złe i takie linki mogą szkodzić. Oni już nie wiedzą co wymyślać. Trzeba jak najbardziej unaturalniać linkowanie, w tej chwili trzeba starać się pozyskiwać głownie linki bez słów kluczowych, chociaż do niedawna niby zalecane było pozyskiwanie linków ze słowami kluczowymi

Facebooka by się przydało rozgrzać, bo to wpływa na zaufanie do domeny, założyłem tam sobie jakieś konta, no i teraz trzeba pozyskiwać fanów.

Dodaj komentarz

Twój adres email nie zostanie opublikowany. Pola, których wypełnienie jest wymagane, są oznaczone symbolem *